joi, 13 septembrie 2012

Terapia cu boluri tibetane


Am participat la o sedinta de terapie cu boluri tibetane despre care nu stiam mare lucru, nu stiu cum dar m-am trezit ca aveam o programare. Sincer nu ma atragea ideea, nu intelegeam ce sens are sa ma zdrangane cineva cu niste oale si ce efect poate sa aibe mai ales intr-o zi in care capul imi statea sa explodeze de durere.

Nu pot sa exprim in cuvinte trairile minunate pe care le-am avut si starea minunata in care am ramas pentru cateva ore. 
Cu cat te relaxezi si te abandonezi mai bine, efectul este maxim. Am iesit cu un zambet interior si o fata luminoasa mai ceva decat la o sedinta de  cosmetica.


Multumesc Irina Bercea!



















http://www.soundsoftibet.com/terapia-cu-boluri-tibetane.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu