miercuri, 11 aprilie 2012

De ce Reiki?

In primul rand Reiki este impartit in mai multe categorii (cateva sute), oricum principiul este acelasi la toate: vibratie, lumina, energie universala.
Eu practic Gendai Reiki Ho (Metoda Reiki Contemporana), metoda este destinata omului modern ce nu are timp sa se preocupe de dezvolarea sa personala, oferindu-i acestuia metode simple, eficiente care in timp imbunatatesc stilul de viata.

Bun, dar de ce am ales acesta metoda?

Cred ca s-a intamplat exact invers, metoda m-a ales pe mine, dupa expresia ''cand elevul este pregatit maestrul  va aparea''.
 Se pare ca in viata nimic nu este intamplator, de la o durere de spate am ajuns sa o cunosc pe actuala mea Maestra Reiki, Simona Rasaliu. Mergand in mod repetat la Simona sa-mi rezolve problema cu spatele, am descoperit o persoana minunata care efectiv radia de lumina, energie, bunatate si vorbe intelepte. Asteptam cu nerabdare urmatoarea programare, efectiv cand plecam de la ea parca pluteam...nu stiam ca imi aplica reiki sau cel putin urechile mele nu auzeau. 
Dupa o perioada de terapie cu masaj, reiki si yumeiho am hotarat ca trebuie sa invat reiki, chiar daca nu intelegeam cum se practica sau la ce ma ajuta, dar ceea ce simteam era minunat, eram una cu universul.
Odata cu practica reiki am inceput drumul dezvoltarii mele spirituale, citesc multe carti,  ascult multe seminarii si incerc sa traiesc ACUM. 

La ce ma ajuta?
  • Sunt mult mai constienta de faptele si gandurile mele, asta inseamna ca rezolv mult mai repede orice situatie. Gradul meu de impulsivitate a scazut pentru ca practic in mod regulat meditatia.
  • Pe masura ce ma indentific tot mai putin cu ''eu-ul'' meu, sunt in armonie cu cei din jurul meu.
  • Am invatat sa nu mai fug de fricile mele, ci sa ''deschid gura leului si sa vad ce-i acolo''.
  • Iubirea de sine este primul pas catre echilibru. Inainte sa crezi ca poti sa ajuti pe cineva intai trebuie sa te ajuti pe tine. 
  • Ma ajuta sa transmit energie in trecut, in prezent si viitor, vindecarea karmei, purificarea obiectelor si alimentelor, solutionarea posibilelor conflicte, vindecarea corpului, mintii si sufletului.
Informatii mai multe despre istoria, nivelele, ramurile Reiki se gasesc pe google; eu doresc sa impartasesc experienta mea personala cu Reiki si cum il aplic in viata de zi cu zi.

Tu ce metoda aplici in viata ta?



" Îți mai amintesti cum te simteai atunci când erai îndrăgostit? Inima ta cânta de bucurie si tu te simteai minunat. Exact asa se simte cel care se iubeste pe sine, cu singura diferența ca iubirea lui nu îl va mai părăsi niciodată. Aceasta iubire durează o viața. De aceea, merita sa investesti in ea tot ce este mai bun in tine." Louise Hay, Puterea este in interiorul tau







3 comentarii: